Powered by Blogger.
RSS
Container Icon

ELLOOOOOOOOOOO...

HI.. FRIENDS..
SAYA SHA.. JOM TENGOK APA YANG ADA KAT SHAS VARIETY NIH! .. KLIK KAT MANA-MANA LABEL UNTUK MELIHAT CONTOH-CONTOH KEK DAN PENGACARA MAJLIS OK... HARAP U ALL BAGI SOKONGAN... SEND MESSAGE KAT INBOX SAYA DI FACEBOOK SHA KHALID.. OK.. ENJOY IT..

EDIBLE CAKE

Edible Cake memang menarik jika di abadikan... Yang ni di tempah oleh Cikgu Arif dari SK Senibai Kuala Pilah NS sempena reunion sekolahnya dulu TMS.. Rip thanks kerana berusaha untuk tempah dengan aku ek.. Bila nk tempah lagi.. he he he..


Budak tingkatan 1 ni bukan main bangga lagi gambar masing2 ada atas kek... sudahnya kena potong jugak.. yang ni dalam dia kek span.. RM7o siap edible berat lebih kurang 2kg



Sempena Hari Bapa Cikgu Sharizal ni tak ketinggalan nk surprise kan ayahnya... Kak dalamnya saya nak Cake Choclate Moist.. Dengan edible ni harganya RM65. Zal thanks kerana sudi tempah kat akak.



Yang ni CIkgu Azleen Fazlia tempah sempena pertunangan adik dia.. bertuah dapat kakak baik macam ni .. sponser adik.. Leen thanks tempah kat akak ek.. Yang harga RM120 dalam Cake Choclate Moist berat 2.5 kg.


Kek ni ditempah oleh Shasha dari Zemi Catering untuk anak guru tuisyennya.. Untuk 2 tingkat ni harga RM220.. ada edible.. Berat bahagian bawah 3 kg, atas 1.5kg.

Bahagian bawah... juga ada edible di sekelilingnya
Tahniah kepada pengantin moga kekal abadi.

Cake yang ada edible ni lebih special..
dan nampak lebih grand kalau di buat hantaran atau
birthday cake...
gambar ni sebenarnya boleh makan.. dont worry
Yang ni ditempah oleh Cikgu Paie.. untuk suami tersayang..
yang ni cantik kalau di buat hantaran... tapi dia mengabadikannya sebagai kek hari lahir untuk hubynya.. wwelll...pengantin baru la katakan..thanks paie kerana bagi sokongan tempah kat kak ngah..











Sponge Cake BEN 10.. ini telah di tempah oleh Cikgu Suzana untuk anaknya Harith Irfan... Dia kata anaknya sangat gila kan Ben 10... so kek mcm ni akan buat anak-anak kita lebih happy.. dan dia tau kita sayang dia sangat-sangat kan.. Su thanks.. kerana selalu tempah dengan akak..






Seterusnya ialah Birthaday Cake gambar Amerra anak Pn. Waheeda.. Dia kata anak selalu berangan jadi princess. ALhamdulillah dia kata anak dia suka sangat dapat kek ni.... teruja.. thanks waheeda kerana bg sokongan pada akak.. nanti tempah lagi ek..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment