Powered by Blogger.
RSS
Container Icon

ELLOOOOOOOOOOO...

HI.. FRIENDS..
SAYA SHA.. JOM TENGOK APA YANG ADA KAT SHAS VARIETY NIH! .. KLIK KAT MANA-MANA LABEL UNTUK MELIHAT CONTOH-CONTOH KEK DAN PENGACARA MAJLIS OK... HARAP U ALL BAGI SOKONGAN... SEND MESSAGE KAT INBOX SAYA DI FACEBOOK SHA KHALID.. OK.. ENJOY IT..

Salam satu malaysia..

Assalamualaikum dan salam sejahtera..
Hari ini adalah hari yang bersejarah buat diri saya.. kerana berjaya menubuhkan satu blog khas untuk mengiklankan dan menceritakan pelbagai perkara yang telah saya usahakan selama ini.
Terima kasih kepada suami dan anak-anak yang membantu dan membimbing diri ini sehingga terhasilnya blog SHA'S VARIETY ini.
Saya seorang guru dan telah mengajar selama 17 tahun . Saya mempunyai minat yang begitu mendalam dalam bidang pembuatan kek, bidang pengacaraan dan juga bidang seni. Jadi di blog ini saya boleh berkongsi pengalaman dan mempromosikan kek juga hal-hal yang berkaitan.

Kalau ada teman-teman di luar sana berminat untuk membuat tempahan sama ada tempahan kek, pengacaraan majlis atau kumpulan calempong boleh hubungi saya melalui email elizkhal@yahoo.com.
Sehingga bertemu lagi..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment